~~Funderingar~~

♣Hemma i pappas lägenhet nu,blev inte så sent idag, har vart en riktigt slapp dag idag faktiskt...
Men det är ju skönt de i bland=D fick höra av en kompis idag att hon och hennes kille har gjort slut för
dom tyckte att dom varit ihop förlänge! Asså allvarligt, jag fattar inte, är man tillsammans med någon
så vill man väl helst att det ska hålla hela livet, eller hoppas på det åtminstone.
Samma nått som jag stör mig på är när folk ska värka va så himmla ny kära, och mys o pys.
När man i själva verket vet att dom har SÅ STORA problem att det nästan skulle vara bättre om dom gjored slut.
Eller sånna som fan räknar dagarna dom har varit tillsammans i, som om det hade någon betydelse?
Visst det är ju roligt på års dagarna och så vidare.Men typ: ÅÅHHH nu har jag och älsklingen varit tillsammans i
2 år 4 månader och 33 dagar....TRAGIST! Vad väntar dom på liksom? slutet eller? Det är väl inget stor grej
bara för att man varit tillsammans i 10 år? Ja fattar inte. I höst kom jag på oj då i dag har jag och robin varit tillsammans i 3 år, kanske ska ring (eftersom han jobbar i norge) och säga de. o typp puss puss älskling älskar dig!..
De räcker för oss, för vi älskar varandra,  Oavsett hur länge vi har varit tillsammans.
Och det mina vänner det är ta mej fan ÄKTA kärlek de!!!

PICE→→over and out♥

Kommentarer
Postat av: Roosa

Haha ja, ni är bra söta tillsammans faktiskt :)

Känns som om ni varit tillsammans i all evighet ^^ .. och när det gäller trotsen; hahaha!! så han är precis likadan som min son? coolt! Diggar er, jag :)

2008-11-19 @ 18:44:48
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0