lappsjuka???

                                                                                      ja kanske lite.......Men tur ä väl att robin kommer ida då..
Hänt idag då? jo har suttit ute i solen o läst teori, vert ute med hulliganen som bara har damp =D=D
Annars inte mkt... Dålig stil EMELIE att du inte stannade kvar här.. FÅr se om jag o morris kan förlåta dig på påsk=P
Ont i nacken har ja som en struts oxå, fy fan....
Jossan va här igår va kul de =P lyckades lura henne oxå=D=D haha kul när folk går på de....


HAHA vickan ja tänker på ditt sms.....jag tycker du är snygg, och det är inget som jag behöver april skämta om XD

Lurade någon mej då????.....Nej.... bara lite på ett sms men de räknas ju typ inte..


Lite paff jag blev under veckan då.... sitter här själv i min godan ro när det plötsligt kommer en bil..
Gick ner o öppnade dörren o där står malin (som jobbar på blom affär`n)  Med ett blomm bud till mej!!!! =D=D
Förväntansfull gå ja in o öppnar och i allt papper så är det 10 stora röda rosor med vit brud slöja i.
Och på kortet står de jag älskar dig <3
Tack Robin du lyser verkligen upp min vardag när jag sitter själv här ute... jag älskar dej *<3*


Ne fan ut i solen o jobba i boken =D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0