grått grått...

grått har det varit idag....usch..men jag har ju överlevt dagen iaf! =P
Vickan var här idag, de va skönt att få prata lite....Men ja blir så j***a trött på idioten vi har pratat om! =@
Men de är så onödigt att örsla energi på sånt skit folk bättre att bara låta dom leva sitt patetiska lilla skit liv...
För de finns ju rätt så gott om dom =O


Syrran ringde idag och var jätte glad, för hon hade klippt sig.
Hon skickade mms o de vart riktigt bra =D de va ingen dälig bit hon klippte bort men fan så snyggt de ble;)
Man blir ju faktiskt litte sögen på att klippa sig, men fan har man kämpat o sparat och kämpat med
hår-förlägningar som ja, då går man inte och klipper a de!;P
Har vart kort hårig alldeless för många gånger sköööönt med långt nu tycker ja!

Måttligt trött jag blir på datorn då... batteriet dör ut hur fort som helst =S

Aja ska krypa ner i soffan nu ser att ballar av stål har börjat! Får inte missa;) ;) ;)

Heej på er alla  ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tackar tackar =)

rätt nöjd själv måste jag säga men du får hjälpa mig färga när jag kommer =D

puss puss!

2009-03-16 @ 23:31:48
URL: http://ejkh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0