pust..

så nu har jag fått lite jobb gjort så hær på førmiddagen:)
jævla dator som har gått och hængt sej......går inte att få svenska!!!!!
jag tror helt ærligt att jag har kopierat tusen papper.. undra varfør just jag fick gøra det =/
Och alla gubbarns jobb som dom ska gøra fram till jul har jag skrivit och skickat till bokhållaren, duktig jag =D
dom lær nog få jobba på lite om dom ska hinna før det var ju inte lite direkt =O
Sen ska jag och fars gubben på befaring och kolla var robin och dom ska græva, lite kul e de ju faktiskt att få
bossa øver sin gubbe=P haha, undra om han tycker det?.......har inte hunnit træffa robin något spec =*(
men det ordnar upp sej till helgen fan =P thihi....
men men jag får væl fortsætta jag, hær blir det inga barn gjorda!!
♥ pusss heeeej....


Kommentarer
Postat av: Roosa

Humm, vara chef över sin egen karl? det låter inte så tokigt ;)..



jag är lite imponerad över att du lyckats slänga upp inlägget klockan 11:11:11 faktiskt :P

2008-11-18 @ 12:38:02
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0