va ett tag sen sist....

har helt glömt bort att skriva har hänt en massa annat tjafs i mitt liv....
Då va man singel då =O
De va ju lika bra det för att inte förstöra ännu mer men vi ska nog prova igen framöver...
Men nu ska ju ut och testa andra grejer=P haha nej då....=O
mkt snö har vi fått oxå,kom bara två månader försent typ >=(
Ska åka pulka med emelie och anna imorn ska bli riktigt kul!


När jag kommer hem så ska jag släppa mina agritioner och
om människan jag ska släppa mina agritioner på läser detta
så förbered dej, kommer inte att sluta väl är jag arg s åär jag *!#¤*!"#¤**!



xoxohedda

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ha de så skoj nu snygging ;)

Blir bra de, står helt på din sida o de vet du!!



2009-02-09 @ 21:27:11
Postat av: Fröken Roos

fan jag har glömt bort din blogg,

schysst av mej :P sååå.. nu är du utmanad att göra en sådant där aplång dryg lista som finns på min blogg ;)

2009-02-11 @ 19:10:50
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0