Fredag..

jaha då satt man hemma vid datorn på en freda kväll...hmmmrrff....
Aja, kunde ha vart värre =P måste ju ta de lugnt ibland! JA hade väldigt väldigt gärna vela gått o sett på volbeat....
Hade vart hur kul som helst de =D..... Men men som sagt.......haha, ne nu ska jag inte va sån =P


Kan man glädjas åt andra människors olycka? Eller är man en väldigt hemsk människa då?....
I så fall är jag en väldigt hemsk människa..... Jag kan verkligen inte rå för det men är det n
ågon-
som jag tycker sjukt illa om, och den mår dåligt över något så mår jag bra =Z......
Döm mej om ni vill men så är fallet, jag tror på att så människor beter sig de får dom tillbaka....
O de mina vänner de har hon fått!!!!!!! XD    haha....skade glädje var mitt andra namn.
Dont fuck whit me you know, because then...... you will feel pain...ψ



XoXO The one and only

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0